Odroczony termin płatności

Nasz sklep jest przystosowany do składania zamówień przez jednostki budżetowe i fundacje z odroczonym terminem płatności. Zachęcamy następujące podmioty do skorzystania z wygodnego składania zamówień on-line i zapłaty do 14 dni od wysyłki towaru:

  • jednostki samorządu i administracji państwowej
  • spółki samorządów i Skarbu Państwa
  • publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły
  • uczelnie publiczne
  • fundacje
  • inne jednostki budżetowe

Jak złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?

  1. Dodaj do koszyka interesujący cię produkt
  2. Kliknij przycisk "zamawiam" w okienku, które wyskoczy po dodaniu produktu do koszyka.
  3. Ewentualnie kliknij przycisk kontynuuję zakupy, jeśli chcesz dodać do koszyka inne produkty.
  4. Jeśli dodałeś do koszyka wszystkie produkty, kliknij w ikonkę koszyka w górnym prawym rogu ekranu, aby przejść do koszyka.
  5. Wybierz formę dostawy, wybierz formę płatności "płatność odroczona dla jednostek budżetowych" i wypełnij wszystkie dane.
  6. Wszelkie uwagi i adnotacje, które muszą być zamieszczone na fakturze umieść w polu "Uwagi".
  7. Otrzymasz do podpisania specjalny druk, który należy wydrukować i podpisać oraz przesłać na biuro@pracowniahoreca.pl
  8. Zamówienie zaczynamy realizować po otrzymaniu podpisanego druku.
  9. Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności otrzymasz w dniu wysyłki zamówienia

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami bez wahania:

Dorota: 515 897 821 | Maria: 508 092 085

Kontakt mailowy: biuro@pracowniahoreca.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium