
Nasz sklep jest przystosowany do składania zamówień przez jednostki budżetowe i fundacje z odroczonym terminem płatności. Zachęcamy następujące podmioty do skorzystania z wygodnego składania zamówień on-line i zapłaty do 14 dni od wysyłki towaru:
- jednostki samorządu i administracji państwowej
- spółki samorządów i Skarbu Państwa
- publiczne i samorządowe placówki oświatowe, przedszkola, szkoły
- uczelnie publiczne
- fundacje
- inne jednostki budżetowe
Jak złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
- Dodaj do koszyka interesujący cię produkt
- Kliknij przycisk "zamawiam" w okienku, które wyskoczy po dodaniu produktu do koszyka.
- Ewentualnie kliknij przycisk kontynuuję zakupy, jeśli chcesz dodać do koszyka inne produkty.
- Jeśli dodałeś do koszyka wszystkie produkty, kliknij w ikonkę koszyka w górnym prawym rogu ekranu, aby przejść do koszyka.
- Wybierz formę dostawy, wybierz formę płatności "płatność odroczona dla jednostek budżetowych" i wypełnij wszystkie dane.
- Wszelkie uwagi i adnotacje, które muszą być zamieszczone na fakturze umieść w polu "Uwagi".
- Otrzymasz do podpisania specjalny druk, który należy wydrukować i podpisać oraz przesłać na biuro@pracowniahoreca.pl
- Zamówienie zaczynamy realizować po otrzymaniu podpisanego druku.
- Fakturę VAT z odroczonym terminem płatności otrzymasz w dniu wysyłki zamówienia
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami bez wahania:
Dorota: 515 897 821 | Maria: 508 092 085
Kontakt mailowy: biuro@pracowniahoreca.pl